26 Mart 2009 Perşembe

ARILARDAN ALDIĞIM ÇERÇEVELER


Arılığımı öğlene doğru dolaştım.Yapılacak bir iş olmayınca evde kıştan çıkan arılardan aldığım fazla çerçevelerin kullanılacak gibi olanların peteklerini temizledim.Nede olsa yeni petek alırken iyi iş görüyorlar......m çerçeveleri zımparayla temizleyip sileceğim.Gerçekten yeni imal edilmiş gibi oluyorlar....


Daha sonra kullanılacak gibi olan çerçeveleri pürmüzle yaktım.Ne olur ne olmaz...Yarında bir aksilik çıkmazsa yaktığım çerçeveleri zımparayla temizleyip sileceğim.Gerçekten yeni imal edilmiş gibi oluyorlar....Böylece hem arıların sağlığını korumuş oluyorum,hemde çerçeveden tasarruf etmiş oluyorum....

2 yorum:

M.TOLGA ÜNLÜ dedi ki...

ANKARA /AYAŞ'TAN SELAMLAR SAYGILAR USTA SEN COK UGRAŞIYORSUN KOLAYGELSIN PURMUZ MURMUZ ZOR ISLE UGRASIYORSUN ABİ BENİMDE KOLAYIMA NE GELIYOR ANLATAYIM ABİ BAHCEYE YAKMIS OLDUGUM BIR ATEŞİN UZERINE DURUMA GORE 1,2 TANE YANYANA BAKKALDAN BEDAVADAN ALMIS OLDUGUM PEYNIR TENEKESININ ICINE SUYU KOYUYORUM BAHCEDE BILIRSIN OT CÖP EKSIK OLMAZ YAKIYORUM OCAKTA PEYNIR TENEKESININ ICINDE KAYNIYOR SU FOKUR FOKUR 4DERLİ KAYNAMAKTA OLAN SUYA BIRAKIYORUM BELLİ BIR SURE SONRA TERS CEVIRIP DIGER TARAFINI SUYUN ICINE PIRIL PIRIL ISPARTULAYLA YALANDAN SURUYORUM CITAYA TABİ ABİ BEN BİRİKTIRIYORUM CITALARI NE MUM,PUROPOLİS KAYNAYAN SUDA COK GUZEL CIKIYOR ISINE GELIRSE BIRDE BUNU YAP SAYGILAR AYAŞ'TAN

unutmazsoy arıcı dedi ki...

Sayın Ünlü.İlgininize taeşekkürler.Söylediğiniz yöntemi çerçeveler çok olunca uyguluyorum.Ama 4-5-tane çerçeve olunca suyun kaynama zamanından önce ben işimi bitiriyorum.Yinede fikir verdiğiniz için çok teşekkür ederim.Saygılarımla..