22 Nisan 2009 Çarşamba

İİMDAAAAAATT!!! ARILIĞIMI SU BASTI


İşte su içinde arıcılık.Elde kürek halimize bakın....Ama yılmak yok mücadeleye devam...

Ağaç sulamak için arılığımın yakınından geçen suyun yönünü çevirdiler.Benim arılıkta suyun altında kaldı.Benda elimde kürek suyun yönünü geçici olarak değiştirdim.Ama çözüm geçici oldu.Yarın arılarımın yerini değiştirecem.Bana epey zararı olacak ama başka çaremde yok.İşte ülkemizde arıcılığa verilen değer bu.Arıların ne işe yaradığını bilmeyen bir toplumda arıcılık yapmak o denli zor.Ayrıca arılarımı 100 mt. geri çekecem zaiyatım çok olurmu?Usta arıcılardan fikir bekliyorum.Görüşleriniz için teşekkürler.

2 yorum:

HB dedi ki...

Geçmiş olsun demek gerekiyor görüntülere göre.

Arıları 100 metre geri almak sıkıntılar yaratır. Ya taşıyın başka yere ya da suyun ne kadar yükseleceği tahmininizi yapın ve kıpırdamayın. Su orada ne kadar kalacak bu da önemli. Kasık çizmeleri ile koloni kontrolü görüntülerini de merak ediyorum.

İlhami Uyar dedi ki...

Geçmiş olsun sayın Unutmazsoy,umarım kovanlarda istenmeyen durum yoktur,benim aklıma gelen tedbir kovanları sehpa üzerinde yükseğe kaldırmanız veya 5 km mesafedeki başka bir yere götürmeniz yönünde olacaktır.Kolay gelsin.