9 Nisan 2009 Perşembe

YABAN DOMUZLARI TEHTİD EDİYOR


Sabah arılığıma gittiğimde şok oldum.Sanki benim arılığın bitişiğindeki bahçeyi birileri traktörle sürmüş gibiydi.Ama ağaçlık olduğundan traktörün girmesi olanaksızdı.İncelediğimde gördüm ki yaban domuzları kazmışlar.


Kazılan bölge resimdende anlaşılacağı gibi arılığımın 2-3 mt. yan tarafı.Hemen tel örgüleri kontrol ettim.Ufak tefek saldırı yapmışlar ama tellerden geçememişler.


Allah tan şanslarını fazla zorlamadan gitmişler.Gerekli düzeltmelerin ardından zayıf olan bir kovanım vardı.Onun kovanını iyice küçültüp takviye verdim. Yavru işlemini düzene koymuş.İnşallah kurtulacak.Allah tan ümit kesilmez...

4 yorum:

HB dedi ki...

Domuzlar büyük bir ihtimalle sorun yaratmazlar. Rahat olunuz.

En büyük tehlike nedir?

Kovanlarınızın altında kullandığınız sebze sandıklarının altına girecek salyangozlardır. Domuz bu salyangozlar için yüklenerek sandığı dolayısı ile kovanınızı devirebilir.

unutmazsoy arıcı dedi ki...

Halil Bey verdiğiniz öneri çin çok teşekkür ederim.Saygılarımla.

erbabarici dedi ki...

Selamlar..
Geçmiş olsun.

unutmazsoy arıcı dedi ki...

Hasan Hocam.Çok teşekkür ederim..