21 Mayıs 2009 Perşembe

GÜNEŞİN ARDINDAN GELEN YAĞMUR....BEREKET.......


Sabah arılığa rutin kontrol için gittim.Geçenlerde anası ölen kovanın anasını değiştirmiştim.Kontrol ettim,durumu inşallah güzel olacak.Hvanın dün yağmış olmasıyla yarım gün çalışan arılar çok bunalmışlar ki kendilerini çılgınca dışarı atıyorlar.


Yağışların da etkisiyle kovanların önündeki otlar iyice büyümüşler.Otları benim emektar makasla biçmeye çalıştım.Yavaş yavaş temizleyeceğim.Zaman buldukça çevre düzenlemesine vakit ayırıyorum...Genelde zamanımı kovanları kontrol altında tutmakta geçiriyorum.Bizde şimdi tam oğul zamanı.Bu günleri atlatırsak balımız inşallah iyi olacak...


Öğleden sonra bastıran yağmurla bende eve geldim ki muhteşem yağdı.Önce doluyla başlayan rahmet sonra sağnak şeklinde epey sürdü.İnşallah rahmetin bereketini hep beraber göreceğiz....


Şimdi ise havanın durumu kapalı ve arılarda kovanlarında kabartılması gereken petekleri hızlı bir şekilde kabartmaya çalışıyorlar...
Tüm arıcı dostlara kolay gelsin...
Ürününüz bol Kazancınız bereketli olsun....

2 yorum:

erbabarici dedi ki...

Selamun Aleykum.
Bereketli bir yıl olsun inşallah...

unutmazsoy arıcı dedi ki...

Aleyküm selam.İnşallah hepimize bereketli olur...