7 Mayıs 2009 Perşembe

NİHAYET HAVA ISINDI MAŞALLAH DİYELİM...


Nihayet hava bu gün ısınmaya başladı.Benim atölyeden 1 tane kovan ve birazda ham petek takılmış çerçeveyi emektera yükleyip arılığa doğru yola çıktım.

Arılığa vardığımda arıların oldukça coşkun bir şekilde çalıştıklarını ve müthiş polen getirdiklerini gözlemledim.Tabi bu kadar soğuktan sonra onların bu halleri beni zevkten dört köşe etti.

Geçen hafta kat koyduğum kovana öncelikle bi baktım.Alta kabartılmış petek olmadığı için ham petek koymuştun.Maşallah kabartmışlar.Benim dört köşelik oldu sekiz köşe...

Arkadaşım İsmail Beyden öğrendiğim sepet uygulaması.Eğer oğul verecek olursa geçen gün yaptığım karışımı sepetlerin içine sürdüm.Arılara çok cazip gelen bi koku yayıyor.Böylelikle öğulu kaçırmamış olacaz.Sepetler eskiden pazara giderken kullanılırdı.Şimdi ise inşallah oğul yakalamakta kullanacaz.Herkeze kolay gelsin.....

Hiç yorum yok: