25 Mayıs 2009 Pazartesi

OĞUL GÜNÜYDÜ


Sabah güne kovanların altına sehpa yapımıyla başladım.Kovanlarımı biraz daha arttırmayı düşünüyorum.O nedenle sehpa ihtiyacımı karşılamak için bizim eski divanı ve kapının profillerinden sehpa yaptım.Bana göre gayet güzel oldu.Divan fikrinide Hasan Basri hocamdan almıştım.İşte blogların faydaları.....

Sehpa yapımının ardından sehpaları arılığıma götürdüm.Tam yerleştirirken birden kovanın birisi coştu.Geçen cuma günü İsmail (ÖZKARA)Beyle böldüğümüz kovan da bir tane ana memesi bırakmıştık.Onunda vakti saati gelmiş ki doğdu ve kovanı terketti.

Daha önce ağaçlara astığım sepetlerin işe yarayacağını düşünmüştüm ama boş çıktı.Bizim evlatlık dolaşa dolaşa kuru bir dala kondu.Her ihtimale karşı oğul yakalama mahlülü sürdüğüm kovanda işe yaramadı....



Kovanı ağacın altına yerleştirip ufak bir yönlendirme yaptım.Oda bizim evlata yetti.Doğruca yeni yuvasına yerleşti.


Sonra keyifle biraz izledim.Oğul olmasını istemesekte yinede çıkınca seviniyorum.İnşallah bu sene balını keyifle yiyebiliriz.Tüm dostlara kolay gelsin....

Hiç yorum yok: