10 Haziran 2009 Çarşamba

BAHÇEDE İSTENMEYEN ARI


Yakın köyde görevli arkadaşım telefonda bahçede arı olduğunu ve kendisinin ilgilenmediğini söyleyince dağılıp gitmesin,onada bir gece kondu ayarlıyalım dedim ve yola çıktım...

Arıyı almadan önce biraz magazin yapalım dedik ve oğul hatırası bir poz verdik...Soldan sağa ben Faruk Hoca (ortadaki)sağdakide bahçesinden arı aldığımız Mustafa Hoca (Kendisine çok teşekkür ederim)

Sonrasında kucakladım kovanı ve arılar hoooooop içeri.Allah bereketini verir inşallah...

Tütsüyü arılıkta unutunca Mustafa Hocamdan bir teneke istedim ve içine kolay yoldan ve arıların pek hoşlanmadığı kuru otlardan tütsü yaptım.Ağaca dumanı verince anında içeri çekildi...

Arılar sakinleşip yolculuğa hazır hale gelmelerini beklerken Mustafa hocamın hazırlattığı çay bütün yorgunluğumuzu aldı.(Çaya ayrıca teşekkürler Mustafa hocam...)

Hiç yorum yok: