22 Haziran 2009 Pazartesi

KÖYÜMÜZDE ARICILIK


Köyümüzde İlçe kaymakamımız Sayın Aytekin Bey in girişimleri sonuç verdi.iş-kur ve ilçe tarımın ortaklaşa düzenledikleri kursa hiç bir sosyal güvencesi olmayan vatandaşlarımız yoğun ilgi gösteriyor.Tabi ben her nekadar kursa katılamasamda arada bir ziyaretlerine gidiyorum(hemen hergün gibi :)..)Bu gün ziyarete gittiğimde ise Eskişehir Arıcılar Birliği Başkanı kursu ziyarete gelmiş ve kaymakam beyin kursiyerlere hediyelerini getirmişler.Tabi bende kurs hocamız (sağ tarafta) ve başkanımızla hemen magazin sayfamıza malzeme olsun diye foto çektirdim...İnşallah köyümüzde arıcılık daha bilinçli yapılacak ve hem kendi ekonomimize hem ülke ekonomisine azda olsa katkı sağlanacak.Tüm kursa katılan arkadaşlara başarılar diliyor ve emeği geçen kişilere arıcılar adını teşekkür ediyorum....

Acemi arıcılar maskelerini inceliyor :)

Babadan arıcı Turan Bey kovanları görünce dayanamıyor.Mis gibi çam kokuyor,elimden gelse ben bile bal yaparım diyor.Ve içine koyacağı arıyı düşünüyor...İnşallah tüm kursiyerlerin kovanları bereketli olur.Allah yollarını açık etsin.....

1 yorum:

muratakın dedi ki...

Sayın Unutmazsoy:
Sayın Yusuf Çengel'i ve Sayın Bahri Sertçelik'i iki yanınıza almışsınız.
Her ikiside arı gönüllüsü.