3 Haziran 2009 Çarşamba

OLDUKÇA YORULDUM AMA DEĞDİ DOĞRUSU


Bugün havada çok rüzgar olma olasılığı vardı.O nedenle haftalık ana memesi temizleme işini zor zar erken saatlerde yapmaya çalıştım.Gerçekten meteroloji işlerini tebrik etmek lazım(tebrik ederim)öğleye doğru çok sert lodos esmeye başladı.Havalar ve çevre müsait olduğu için arılar çok fazla oğul verme eğilimindeler.Elimden geldiği kadar oğulu engellemeye çalışıyorum ama bazen çıkıyor.

İş bitince lodos çok sert esmeye başladı.Tabi işimi bitirmenin verdiği rahatlıkla evdeki çıta çakma ve telleme işine geri dönecektim ki telefonum çaldı.


Arayan köyümüzün öğretmeni Nevruz Hocam.''Acele gel çocuklarla piknikteyiz mangala yardım et.''Tabi dururmuyum minik öğrencilere ve öğretmenimize yardımı vazife bilip geçtim mangalın başına.Gerisi malum işte amme hizmeti:) :) :)

Hiç yorum yok: