9 Haziran 2009 Salı

UZMANINDAN....OĞUL NASIL ALINIR

İsmail Beyle arılarıma bakmak ve bölme yapmak için sözleşip buluştuk.Arılığa yaklaştığımızda oğul yakalamak için koyduğum sepetleri kontrol ederken birden sepetin altındaki ağaca oğul sardığını gördüm...Önce oğulu alalım dedik ve işe koyulduk... Kovanı hazırladım ve İsmail Beye teslim ettim.Profosyenel oğul alımını izlemeye başladım.Nede olsa öğreneceğimiz çok şey var....

Videodan anlaşılacağı üzere İsmail Bey oldukça uzmanlığını kullanarak arıları incitmeden kovana koymaya başladı.Heralde onun gibi arıları alabilmek için on fırın ekmek yemem lazım.İnşallah işleri hafiflediğinde kendiside blog hazırlayarak bizleri engin bilgi ve tecrübelerinden faydalandıracak.Kendisine arılarıma bakmakta uzman olarak yardım ettiği için çok teşekkür eder Yaptığı çalışmalarda başarılar dilerim.(Allah razı olsun)

Tabi bu sırada banada kovana giren arının yanında poz vermek düştü :)

Daha sonra İsmail Beyle arıları bölme işine geçtik.Benim kovanlarda bulduğumuz anaları kırmızı renkle boyayıp işaretledik.Boyalı olunca anayı bulmak kolay oluyor.İşte bizde kafamıza göre bir şeyler yapmaya çalışıyoruz.İnşallah emeklerimiz zayi olmaz.Herkese kolay gelsin...

3 yorum:

Mustafa Hilmi dedi ki...

S.A.
Bereketli olsun senin veya sana yardım edeceklerin var bana yardım edende yok kendi kendime ve sanal alemdeki dostlardan faydalanıyorum selamlar

HB dedi ki...

Neden analar kırmızı?

Yeşil renk mi yok...

Oto boyacısına gidiniz ve küçücük bir boş oje şişesine metalik yeşil renkli oto boyası damlattırın. Bir kaç damla da tiner.

Bu kadar basit.

unutmazsoy arıcı dedi ki...

Mustafa Hilmi Bey.Maşallah sizin yardıma ihtiyacınız yok.Biz daha çok acemi ve tecrübesisiz.O nedenle yardım alıyoruz..Yorumunuza ve ilginize teşekkür ederim..
Halil Bey.İlginize ve yorumunuza teşekkür ederim.Yeşil boya mutlaka vardır ama bende geçenseneden kalma kırmızı olduğu için ana yı takip etmek kolay olsun diye mevcut boyayla yetiniyorum :)