6 Temmuz 2009 Pazartesi

AŞIRI SICAKLAR VURDU

Bu gün hava müthiş sıcaktı.Deyim yerindeyse dışarda çalışanların ensesinde boza pişti.Bizim arılardansa çıt yok.Sıcakta istiflerini bozmuyorlar.Akşam üzeri saat 6 gibi hareketleri artmaya başladı.






Arılığımdan ayrılırken çektiğim fotolar.Otlar ve ağaçlar bu yıl birbirleriyle yarışıyorlar.
Hele burada otlar ağaçları epey zorlamış görünüyor.Bende buradan geçerken biraz ürperiyorum.Nedenmi ? Azıcık yılan korkum var.Bu kadar otluk yerdede heralde yılan bol olur.Gerçi şimdiye kadar bir tane uzaktan gördüm...
Burasıda bizim arıların merası.



Köylüler hayvanlarının kışlık ot ihtiyacı için biçmişler.Aynı zamanda banada yaradı çünki yolumun birazıda olsa temizlenmiş.Biçenden Allah razı olsun.

İşte bir günde böyle oldukça sıradanlığıyla geçti.Şu an yöremizin esas bal akımını beklediğimiz için yapacak pek bişey yok.(şunu da belirteyim ben sabit arıcılık yapıyorum)Arılığı gezip geliyorum.Ama eminimki diğer arıcı dostlar çalışıyorlardır.O nedenle tüm dostlara kolay gelsin.....

1 yorum:

AHMET GÜLEN dedi ki...

Hayırlı çalışmalar dilerim.Sıcaktan arıları kurtarmanın bir yolunu bulmak lazım,ben bütün kapakların altına 2 cm'lik strafor koydum hem soğuğu geçirmez kovana hemde sıcağı.Kolay gelsin..