18 Temmuz 2009 Cumartesi

NE KALDI Kİ?

Bu gün arılarıma şöle bi bakayım dedim.Ve baktım.Çerçevenin birisinin görüntüsünü sizlerle paylaşmak istedim.Maşallah sırlama işini özene bezene yapmaya devam ediyorlar.Bal akımıda güzel.Allah tadımızı bozmasın...






Tabi arılıktaki işim bitince hafta sonu tatilimizi değerlendirelim dedik ve Sakarya nehrinin doğduğu yere Sakarya Başı mesire yerine gittik.İşte Sakarya Nehri nin doğduğu yer...Necip Fazılın dediği gibi...
İnsan bu,su misali, kıvrım kıvrım akar ya ; Bir yanda akan benim , öbür yanda Sakarya....
Sakarya , saf çocuğu , masum Anadolu'nun, Divanesi ikimiz kaldık Allah yolunun !.......
Yol onun, varlık onun, gerisi hep angarya; Yüz üstü çok süründün , ayağa kalk, Sakarya !....


İşte Sakarya Nehrinin doğduğu yer....Ve tesisler....

İnsanı dinlendiren yapay şelale...Tabi şelaleyle tesislerle sınırlı değil burası.Çok güzel alabalıklar yetiştiriliyor......

Nehrin kaynağına yapılan gölet...Yüzme havuzu.....
Ve ben günün anısına bir poz vereyim dedim....Cennet vatanım..Yok yok her tarafından güzellikler fışkırıyor......Allah ıma binlerce şükürler olsun.....

Hiç yorum yok: