26 Ağustos 2009 Çarşamba

YİNE YAKTILAR

Saat 18 sularında anızlardan yine duman çıkmaya başladı.Akşam saat 23 sularında ateş köye doğru poyrazında etkisiyle yaklaştı.Jandarmanın,itfaiye nin ve köylülerin çabalarıyla söndürülmeye çalışıyor ama olan oldu.Bir sürü tarla ve içindeki mahlukat cayır cayır yandı.Acaba anızı yakanların hiçmi vicdanı sızlamıyor?Yazık benim güzel ülkemin güzel topraklarına.İçinde bulunduğumuz rahmet ayında canlılara hiç mi merhamet edilmiyor.Şunu unutmamak lazım ki merhamet etmeyene merhamet olunmaz.Allah affetsin,akıl fikir ihsan eylesin.Diyecek söz bulamıyorum...

Bu gün eski arıcılardan Yüksel Abinin arılığını ziyaret ettim.Kendisine ana arı boyama işleminde yardımcı olayım dedim.Maşallah güzel arıları var.
Buda tazecik boyadığım bu yılın analarından.Yüksel abiye ilkbahar bakımında anayı bulmak kolay olsun diye işaretledim.Gözleri biraz zor seçiyorda :)


Hiç yorum yok: