27 Eylül 2009 Pazar

İŞTE GELDİM BURDAYIM....

Herkese merhabalar.Uzun bayram tatilinden sonra yine mesai başladı.Bayram dı okulların açılmasıydı derken epey arılardan uzak kaldık.Uzak kaldık dediysemde yinede üç günde bir varroa ilaçlamasına devam ettim.Ama diğer işlere biraz ara verdim.Bayram dönüşü dolaşmaya gittiğim arılığımın hali yukarda görünüyor.Yaz aylarındaki düzeni pek kalmadı.Kimini bölme yaptım,kimini birleştirdim derken dişleri dökülmüş insana döndü.Yukardaki resim kalitesiz olmuş diyen dostlarada bir açıklama yapayım.Cep telefonuyla çektim ondandır.Fotoğraf makinasına ne oldu diyecek olursanız bayram tatilinde arabamdan çaldılar.Demekki çalanın benden çok ihtiyacı varmış diye düşünüyor ve Allah ıslah etsin diyorum.Yenisini alana kadar böyle idare edicez artık....

6 yorum:

ÇAY'LI dedi ki...

selam abim nasılsın makina icin üzüldüm canına bişey olmasın.blogunu erişebildigim süre izliyorum cok sag ol

unutmazsoy arıcı dedi ki...

Mehmet Bey ilginiz ve dilekleriniz için çok teşekkür ederim.Saygılarımla.

mahmudiyearicilik dedi ki...

Hoş geldiniz.
SAYGILAR

unutmazsoy arıcı dedi ki...

saygılar benden...

Ballı Baba dedi ki...

Hoş safa geldin. O makine eskimişti şimdi daha iyisini alırsın, yeterki senin canın sağolsun.Çalışmalarının karşılığını Allah kat kat versin inşallah...

unutmazsoy arıcı dedi ki...

İyi dilek ve temennileriniz için çok teşekkür ederim Selahattin Bey.Allah yepimizin emeklerini boş çıkarmasın.Saygılarımla...