28 Eylül 2009 Pazartesi

KIŞ HAZIRLIKLARI VE KOVAN TAMİRİ BAŞLADI

Benim arabada gördükleriniz kovanların kış kapakları.Malum bölgemizde kışlar sert geçtiği için kovanların alt kapaklarını strafor ile kaplıyorum.Isı kaybını minimuma düşürüyorum ve kışlık ihtiyacı olan balıda varsa kışı atlatması kolay oluyor.Bu gün kapakların eskiyen straforlarını değiştirdim.Yarında çuval sezonunu kapatıp kapak sezonunu açacağım...

Bunlarda tamir edilmeyi bekliyen kovanlar.Yavaş yavaş işe başlamak gerekli diye düşünerekten bu gün üçtanesini hallettim...

İçini ve dışını iyice kazıdım.Allah razı olsun zımparayı icat edenden.Çok güzel temizliyor ve kolay oluyor...


Buda zımparalanıp temizlenen kovanın boyanmış hali.Tabi sprey boya almayı unuttuğum için markamı daha vuramadım ama onuda hallederiz heralde....



Bayramda yatmaya alışınca üç kovanı temizleyip boyamak zor geldi.Yoruldum sanırım ve paydos ettim.İnşallah yarın kapakları halledince kaldığım yerden temizliğe devam edecem....





Hiç yorum yok: