25 Ekim 2009 Pazar

KIŞ HAZIRLIKLARI HIZLA SÜRÜYOR


Çalışmalarımızı paylaşmaya uzun bir ara vermek zorunda kaldım.Nedeni ise bilgisayarımdaki sorundu.Allaha şükür halettim ve yeniden yazmaya başlıyorum.Arılarım artık tam anlamıyla kışa hazırlar.Kışlık strafor kapakları kapatılıp rutubeti azaltması için üzerinede gazete kaplandı ve üst kapaklarıda kapatıldı.Kışın karını ve yağmurunu kovanlara direk temas ettirmemek için üzerlerini naylon ile sardım.Ben bütün tedbirlerimi aldım ve gerisini Yüce Rabbime havale ediyorum.

Uçuş deliği daraltılmış ve kışlık moda alınmış kovan...


Bu güzel kuzularda köyümüzün 2009 model son kuzuları.Çok sevimliler...



Tabi bu kadar zaman boş durmadım.Kışlık odun işini kökten hallettim.Kışın rahatını sadece arılar sürecek değil ya.Birazda kendi rahatımızı düşünelim dimi?




Burdada akşamın verdiği yorgunluğu güneş batımını izliyerek atıyorum.Manzara gerçekten çok dinlendirici...

2 yorum:

İlhami Uyar dedi ki...

Kolay gelsin,sorunsuz bir kış geçirmeniz temennisiyle.

UNUTMAZSOY ARICILIK dedi ki...

Çok teşekkür ederim İlhami Bey.