11 Ekim 2009 Pazar

KIŞLIK MODA GEÇİŞ

Hafta sonunu boş geçirmek istemedim.Tabi havaların soğuyacağı haberleri tv lerde yer almaya başlayıncada sıkıştırma işlemini ve yedekte bulunsun babından 1 kg. keki kovanlara uygulamaya çalışıyorum.
Her yıl kullandığım kontraplak yerine bu yıl sert strafordan özel olarak imal edilmiş bölme tahtasını kullanıyorum.(Muhakkak önceden kullananlar vardır.)İnşallah daha iyi sonuç alırım...

Arılardan genelde bir yada iki çerçeve çekiyorum ki biraz daha sıkışsınlar.Malum burası iç anadolu ve Çifteler-Emirdağ kesişim noktası...Kışın hava -29 lara kadar çıkıyor...


Ve bu şekilde üst kapağı kapatıyorum.Kabaca kışa hazır.Daha birkaç işlem daha yapıcamda onlarıda uygularken paylaşırım....



4 yorum:

{H.İ.KAVUN, Kütahya / Tunçbilek } dedi ki...

Sayın Unutmazsoy ağam iki yıldır o malzemeyle bölme yapıyorum onuda kemirip deliyorlar bende ön tarafına ince arkalık denen duralit'den kesip koymakla çare buldum.İşlerinizde kolaylıklar diliyorum..

E.ÇOKENGİN dedi ki...

Sayın Unutmazsoy bende sert straforu 2 yıldır kullanıyorum ama ölçüye göre kestiğim parçanın üzerine çuval geçiriyorum kemirmeyi önlemek için.Çalışmalarınızda kolaylıklar dilerim.

UNUTMAZSOY ARICILIK dedi ki...

Katkılarınıza çok teşekkür ederim...

ÇAY'LI dedi ki...

YENİ YERİNİZ HAYIRLI OLSUN