8 Ekim 2009 Perşembe

MECBUREN TAŞINDIM

Dün akşam üzeri arılığıma gittiğimde kovanlarımın kurcalanmış ve iki çıta balımın alınmış olduğunu gördüm.Bende o hışımla arıları bahçeye kışı geçirmeleri için taşıdım.Arılar havaların soğumuş olmasından dolayı biraz uyuşuklar ya,bizim hırsız efendi bu durumdan kendine vazife çıkarmış.İnsanları anlamak çok güç.Sigara ,alkol gibi luzumsuz ve zararlı şeylere para buluyorlar iş bala gelince çalıyorlar.Ne diyelim bu dünyanın birde hesap verilecek ahireti var.Hakkımı asla helal etmiyorum !!! Allah ıslah etsin...
Bu kovanı kapatmayı becerememişim.O bir akşam daha kalacak.Önceki aldığı yetmediyse bizim hırsız efendi bu kovandanda bu kışlık çoluk cocuğunun rızkını alır.(Hangi vicdanla yiyecekse?)
Benim küçük motor kovanların altına koyduğum sebze kasalarını taşımakta bir numara...



Burasıda arılarımı kışlatacağım bahçem.İnşallah tüm dostlarla birlikte hasarsız ve zaiyatsız bir kış geçiririz...(Can sıkıntısı+üzgünlük=Çok yoruldum çook)







7 yorum:

mahmudiyearicilik dedi ki...

Geçmiş olsun, böyle şeyler maalesef oluyor. Bahçen güzelmiş. Burası daha iyi bence.

SAYGILAR

UNUTMAZSOY ARICILIK dedi ki...

Sağ olasın Bünyamin Bey.Hayırlısı artık ne diyelim.

Mustafa Hilmi dedi ki...

Gelmiş geçmiş olsun Cenabı Allah daha büyüğünden saklasın (sel,deprem gibi)büyükler derki yanık yerin otu tez biter Allah sana daha fazlası ile verir inşaallah
selamlar

taskın dedi ki...

geçmiş olsun
allah tekrarını göstermesin
başarılar

E.ÇOKENGİN dedi ki...

Geçmiş olsun böyle şeyler hepimizin başına geliyor maalesef Allah o kişileri ıslah etsin.

UNUTMAZSOY ARICILIK dedi ki...

Bütün dostlara teşekkür ederim.Allah cümlemizin canını ve malını böyle art niyetli insanlardan korusun...

arımaya dedi ki...

gelmiş geçmiş olsun inşallah.
bizde Allaha emanet edip ulu orta bıraktık kovanları inşallah bizde karşılaşmayız böyle bedavacılarla.Cenabı Allah cümle mümin kullarının mal ve emeklerini korur inşallah.