11 Kasım 2009 Çarşamba

SON İŞLERİDE BİTİRDİM

Son zamanda areılarda değiştirdiğim bazı kovanları olduğu gibi atıvermiştim.O kovanların içlerini ve dışlarını temizledim...

Ağaç zımparasıyla bir güzel üstündeki boyayı temizliyorum.Sanki ardiyeden yeni çıkmış gibi oluyor...

Daha sonrada macunlanması gereken yerlerine mastik sürüp üzerinide boyuyorum...



Derken ilk baharın kovanlarının hazırlanması bitti.Gelecek yıl bende modaya uyarak kovanları beyaza çevirdim.Tabi yazın sıcağından daha az etkilenmek te amaçlarımdan biri.Ama ne yalan söyliyim ben yeşili çok seviyorum.Belki kıştan çıkanları numunelik olarak yeşil bırakabilirim...


Burdada bu sabah havanın güzelliğinden kendini dışarı atan bir arı bahçedeki gülden medet umuyor.Ama öğleden sonra esen kısa süreli ve şiddetli lodosla birlikte arıların tüm çıkanları hemen geri kovanlarında daldılar.Akşam saatlerinde hava sakinledi ve güneş te açtı ama arılardan çıkan olmadı...

Hiç yorum yok: