20 Ocak 2010 Çarşamba

NE DİYEYİM Kİ ?


Geçtiğimiz yıl köyün içinde ufak tefek oğullar bulmuştum.Bende onların küçüklüklerine bakarak kanada kavağından tahtalardan küçük kovanlar yapmıştım.Yaz aylarında her şey güzeldi.Ama şimdi yağmurun etkisiyle benim kovanlarda patlama başladı.Şubat ayının sonuna kadar idare etselae halledecem ama,şimdi bişey yapamıyorum.Kışı hafifletsek arıları kurtaracaz.Ne diyeyim kendi hatamı iki tane kovana çektiriyorum....



Bunlarda bizim kanaldan çıkan sazan ve kumcular.Çok lezzetli oluyorlar.Nede olsa organik ve suyun kaynağında yetişiyorlar.

Tabi şu sıralarda dışarda kar yağışı başladı.İnşallah biraz yağarda kışın geldiğini hissederiz....

2 yorum:

mahmudiyearicilik dedi ki...

çok yakınız ama mahmudiye de henüz kar yok, hayırlısı olsun.patlayan kovanları çok kafanıza takmayın. Arı onları içeriden tamir etmiştir. Baharda göreceksin, sağlıklı bir şekilde bahara çıkarlar inşallah.
Selamlar

yalovalı arıcı dedi ki...

bizim burda bir inşaat ustası vardı ara sıra muhabbet ederdik depremde o ustanın yaptığı evlere bişey olmamıştı oda yarı şaka yarı ciddi sırrını şöyle özetlerdi.''inşaata fenerbahçeli ve kavak sokmadım işlerim hep rast gitti''hasta galatasaraylıydı fener düşmanlığı normal ama neden kavak düşmanı imiş sanırım sizde anlamışsınızdır.......