15 Mart 2010 Pazartesi

BESLEMEYE DEVAM

Varroa zararlısına karşı kovanları değiştirme esnasında çıtaların arasına şeritler koymuştum.Ama içim rahat etmedi ve bugün birde ekstra dan duman verdim.

Buda kovan başına 200 ml düşecek şekilde ayarladığım şurup.Üç gün arayla kovan başına 200 ml şurup veriyorum.Malum bizde ne kadar bahar geldi desekte esas bahar nisan 15 ten sonra.Şimdilik bahar geldi diyerek kendimizi avutuyoruz...

Bir kovana üç günlük iaşe.Şurubun rengine gelince içine vitamin takviyesi yapıyorum.Belki bir faydasını görürüz.


Ben arılarla meşkulken bir kara bulut oluştu tepemde ve 100 mt kadar yakınıma yüzlerce leylek kondu.Tabi o anı görüntüleyemedim....
Heralde ihtiyaç molası veriyorlar....



Buda leyleklerin havada dansı............

1 yorum:

d.m.t dedi ki...

Aman Allahım! Leylekler bir harika!