25 Mart 2010 Perşembe

KOVAN BÜYÜDÜ

Geçtiğimiz yıllarda kendi kafama göre yaptığım ölçüleri standart olmayan bir tane kovanım vardı.Derken aynı ölçülerde bir kovan daha yapıp böldüm.Geçen yıl yine bölmem icap etti ve iki tane daha yaptım.Baktım ki iş çığırından çıkıyor bende o kovanları sıtandart kovana aktarmaya karar verdim.
İki tane kabarmış ballı petek koyarak kendi yavrulu peteklerinin yanına büyük kovana verdim.Bölme tahtasıylada sıkıştırdım.Herhangi bir aksilik olmaması için kovanların birinde bu uygulamayı yaptım.Eğer bir aksilik olmazsa diğerlerinide bir on gün sonra aktaracam.


17 cm. çerçevenin eni.Ve yavru durumu güzel.İnşallah büyüyecekler -:)




Bunlarda atıl duruma düşen çerçeveler.Delik ve azda olsa küflenmiş.Doğru benim eritme tenekesine....
Yeni mekanlarına alışmaya çalışan arılar sehpanın bacağına sarmışlar.Alışırlar nasılsa.....

1 yorum:

Mustafa Hilmi ÖZKAL dedi ki...

Maşallak Allah kolaylıklar ihsan eylesin Allah'ın selamı üzerine olsun