14 Mart 2010 Pazar

NİHAYET BAHÇEYİ AĞAÇLANDIRDIK

Köyümüzün muhtarı Şükrü Bey ve İhtiyar heyetinden Özcan bey.Bu gün Ankara ya gidip Orman Genel Müdürlüğünden epey çam , badem ve mazı ağacı getirdiler.
Tabi ağaçların geldiğini duyan köylülerimiz hem benim oturduğum lojmanın bahçesini hemde köyde ihtiyaç olan diğer alanları ağaçlandırıverdiler

Kimi dikiyor.....


Kimi geliyor....



Kimi ağaçları açılan çukurlara ağıtıyor.....




Kimide aracın başında nerelere dikelim hesabı yapıyor.Velhasıl bu işler böylece ilerliyor ve köyümüz yeşilleniyor.Arılara gelince rutin kontrollere devam ediyorum.Çok güzel yavru atıyorlar.Gerekli sıkıştırmaları yaptım ama havaların soğuması moralimi bozuyor.Nede güzel alışmıştık bahar havasına ama nediyelim hayırlısı.Mart kapıdan baktıracağa benziyor.Tüm dostlara çalışmalarında kılaylıklar diliyorum....

3 yorum:

ÇAY'LI dedi ki...

slm öncelikle duyarlı davranışınzdan dolayı sizden ve tüm emegi gecenlerden allah razı olsun maneviyatın herşeyin önüne gectigi şu günlerde böylesi bir heyırlı bir işin beni nasıl etkiledigini anlatamam herkese selam

UNUTMAZSOY ARICILIK dedi ki...

Hepimizden Allah razı olsun.Bir şekilde doğayı yeşillendirmeliyiz ve yeşil tutmalıyız.İnsana verilen dünyadaki en büyük emanet yaşadığı çevre.Birlikte yaşadığımız ve bizden sonra yaşayacak insanların hakkını düşünmek lazım....Saygılarımla.

taskın dedi ki...

selamlar
anadolunun her yeri güzel
fakat
böyel ağaçsız yeri görünce
biz burada ağaçlaradn gökyüzünü göremiyoruz
yeşillik ne büyük nimet
bu versile ile allaha ne kadar şükretsek azdır diyorum
kolay gelsin