8 Nisan 2010 Perşembe

BAHÇEYİ HAZIRLIYORUM SEBZE EKİMİ YAKLAŞTI


Havaların soğuk gitmesinden dolayı pek arılarla işim olmuyor.Bahar hazırlıklarıda tamam olunca boşa çıktım.Beklemek yerine bende üç yıldır lojmanın bahçe duvarlarının olmaması nedeniyle yapamadığım bahçe işlerini yapmaya başladım.İnşallah bahçe duvarları yapılacak.Her ne kadar bahçivan olmasamda kendi yiyeceğimiz kadar domates biber yetiştirebiliyordum.Bu yılda yine organik olması babından bir şeyler ekicem.Bizde havalar tam manasıyla ısınmadığı için ekim dikim işleri mayısı buluyor.Namı değer Hıdırellez gelmeden ekim dikim yapılmaz.Bende toprağı havalandırmak için traktörle sürdüm.Tabi işi çok daha,tırmıklanacak ızgara çekilecek,ekilecek alan el tırmığıyla tesviye edilecek,damlama sulama kurulacak ve sonundada ekilecek.Baya bir işim var.


Tabi bu arada hafta sonunda Eskişehir deydim.Erittiğim mumları takas ettim,bir kaç eksiklerim vardı onları aldım.Sonrada tabi biraz sosyalleşelim dedik ve kızımla başladık Eskişehirde turlamaya.Espark ta ilginç şeyler sergilenir belirli aralıklarla.EsEs li olanlar bilirler.Bende sizlerle paylaşmak istedim yel değirmenini.Gerçeğini ben hiç görmedim.Ama birebir canlandırmaya çalışmışlar.
Buda orta çağa ait harp sanatını tanıtan bir figür.Kale,büyük bir ok ve arkada nöbetçi kulübesi.Ve tabi ben.




3 yorum:

Mustafa Hilmi ÖZKAL dedi ki...

Kışlık emtialar senden hocam ele para vemiyelim şimdiden bereketli olsun

UNUTMAZSOY ARICILIK dedi ki...

Ne demek Hilmi Abi.İstediğin kışlık olsun.Selamlar...

ÇAY'LI dedi ki...

kendinizin ürettigi ürünün yerini hicbir şeyin tutmayacagını şimdiden iddia ederim.kolay gelsin bol ürünler inşallah