10 Haziran 2010 Perşembe

HAVA SOĞUK VE YAĞIŞLI

Bu yaratığın resmi adını bilmiyorum ama köylülerimiz kısaca patates böceği diyor.Bahçeye azıcık patates ekmiştim onuda bu yaratık bitirecek.Hadi organik olsun hesabından ilaç kullanmıyayım diye düşündüm ama olmadı.Mecburen ilaçladım lakin ilacın üzerinede 5 dakika sonra yağmur yağdı ve yıkadı zannedersem.Böcekte azalma var ama bitmediğini gözlemledim bugün.Hava açılınca birkez daha ilaçlama yapacağım.
Böceklerden artan vaktimide bulutlar azda olsa yükselince arılara ayırıyorum...

Arılarda ne mi yapıyorum?Aslında pek bir şey yaptığım söylenemez.Kısaca bekliyorum anaların kafesçiklerden çıkmalarını...


Tabi boş beklemekle olmuyor.(Bu yıl 2 lira daha ucuz olduğu için muğla petek kullanıyorum.)Bugünlerden sonra petek kabartma işi hızlanır.Çerçevelerin tellerini gerip başladım ham petek takmaya.Kaşla göz arasında akşam oluvermiş,fakat işler bitmedi iki günlük aradan sonra devam ederim...
Ayrıca kızımın cumartesi günü SBS sınavı var.(Bu yıl ilk defa girecek o nedenle çok heyecanlıyım.)Sınav telaşını atlatınca arılara biraz daha yoğunlaşırız....

3 yorum:

Mustafa Hilmi ÖZKAL dedi ki...

SBS de Allah yardımcısı olsun ve zihin açıklıgı versin yavrumuza işlerinde başarılar Allah'ın selamı üzrinize olsun

UNUTMAZSOY ARICILIK dedi ki...

Çok teşekkür ederim Hilmi Abi.Allah razı olsun.Selam ve dua ile...

ÇAY'LI dedi ki...

tüm sınava gireceklere başarılar dilerim