13 Temmuz 2010 Salı

HERŞEY ÇOK GÜZEL


Ayçiçekler açmaya başladı.Kabak tarlaları ful çiçek ve bal akımı çok güzel....Tabi ballıkları koymaya devam ediyorum.Geç oldu ama güzel oldu.Aslında arılığıma arabayla gitmek pek adetim değil ama benim yadigar motor bozuldu ve köyde parça sorunu olunca mecburen arabayla işimizi görüyoruz...


Arılığımın son durumu....Destekleme kayıtını yaptırdım.İlçe tarımdan sayıma gelecekler.Gerçi desteklemeden aldığımız para kayıtlarda harcadığımız parayı karşılamıyor ama arıcılar birliğinde kaydımız bulunsun. Gün gelir daha güzel olur diye düşünüyorum.

1 yorum:

İlhami Uyar dedi ki...

Sayın Unutmazsoy,hasadınız bol olsun,herzaman güzel haberler duymak dileklerimle,son paragraftaki görüşlerinize katılıyorum.Zamanla inşallah daha da iyi olur gelişmeler.Kolaylıklar ve başarılar dilerim.