15 Eylül 2010 Çarşamba

2010 FİNALİNİ YAPTIK

Acısıyla tatlısıyla bir sezonu daha kapattık.Arıları kışlık moda soktum.Varroa için ilaçlama işlemide bitti.Tek iş arıları bahçeye taşıma kaldı.Allahın izniyle birkaç güne kadar o işide hallederiz. Bu yılki bal ortalamam umduğumdan fazla oldu.Sabit arıcılıkta bana göre zor olan miktara ulaştım Rabbime çok şükür.Allah benim emeklerimi fazlasıyla verdiği gibi diğer dostlarımında vermiştir umarım.

Güzelliğe bakın !!!Her şeyde olduğu gibi özenmişte yaratmış Rabbim...

Buda naçizane benim yönetimimdeki arılardan bir çıta bal.Peteğiyle istiyen dostları kırmamak için...



Ramazandı bayramdı derken her fırsatı değerlendirmeye çalıştım.Biraz daha yorucu oldu bu yıl ama güzelliği ve bereketide bambaşkaydı.Akşam ifeardaki yediklerimizi teravih namazında hazmedemeyince bande hazım kolaylığı olsun diye sağımda ve paketlemede çalıştım....
Allah ın bozkırında ayçiçek tarlası.Rabbim çölün ortasında suyu vermiş benim aziz milletimde ayçiçeği ekmiş.Denge harika,sezon harika.Allah böyle yılların tekrarını cümlemize nasip etsin inşallah...

5 yorum:

Mustafa Hilmi ÖZKAL dedi ki...

Bereketli olsun,Allah kazancınızı daim etsin.2011 bizler için bereketli olmasını temenni ederim.Bende bugün ufaktan ufaka sagıma başladım Yaradan mevla ne verirse,Selamunaleykum

UNUTMAZSOY ARICILIK dedi ki...

Allah razı olsun Hilmi Abi.İnşallah 2011 yılıda hayırlı olur.Selam ve dua ile...

taskın dedi ki...

hocam
sizde su az
bizde sudan boğuluyoruz
her gün yağmur
şu yağmur birada oraya doğru gitse
hasad hayırlı ola
başarılar

Ballı Baba dedi ki...

Allah bereketini arttırsın. Gelecek yılların dahada iyi olması dileğimle...

UNUTMAZSOY ARICILIK dedi ki...

Temennileriniz için çok teşekkür ederim.Cümlemizin bereketini versin Rabbim...