8 Kasım 2010 Pazartesi

YENİDEN MERHABA

Uzun bir aradan sonra boguma dönebildim.Arılarımıza verdiğimiz bu arada epey emek çektik ama elde olmayan sebeplerden dolayı paylaşma fırsatı bulamadım.
Artık kışın yaklaşmasıyla köyümüzün kenarında bulunan arılarımı bahçeme getirdim.Kışın her ihtimale karşı tedbir olsun diye.(bal için açabiliyorlar)

Tabi kovanları taşırken foto alamadığım için o sahneler yok.Ama altlıkları ve diğer malzemelerimi komşum Yüksel Abinin arabasıyla taşıdım.Kendisine burdan çok teşekkür ediyorum.


Alah nasib ederse bahara yine aynı yere taşınacağım için tel leri ve birkaçta tuğlayı bıraktım.Hani ev taşıyanlar bilir,eşyayı evden sarınca insanın içi burkulur ya aynı öyle oldum.



Burasıda evimin önünde arılarımın kışı geçirecekleri hali.Tabi daha iyice kışlık moda geçemedik.İnşallah bayramdan sonra üzerlerini yağmura ve kara karşı örtecem.Sonrası Allah a kalmış.(Tabi tüm bakınlarını yaptıktan sonra) On günlük yağmurlu havanın ardından oldukça güzel günler yaşıyoruz.




1 yorum:

İlhami Uyar dedi ki...

Yeni yeriniz hayırlı olsun,inşallah kayıpsız olarak kış sezonunu geçirirsiniz.Kolaylık ve başarı dileklerimle.