29 Mayıs 2011 Pazar

HAVALARIN YAĞIŞI İŞLERİN YOĞUNLUĞU

Hafta sonu tatilimizin ardından yine bulutlu ve az sonra yağacak bir güne uyandık.Ama durmak yok....



Kalan arılarımız yavru uçurmaya devam diyor.Geçen yıl Eskişehirden ismi lazım olmayan bir yaerden ana alıp 20 tane bölme yapmıştım.Malesef hepsi öldü :(( Bende bu yıl tövbeliyim.Satın almak yok.Kendileri meme çıkaracak ve ben bölecem.Benim için daha sağlıklı olduğuna inanıyorum.Nitekim ilk bölmem yumurtlamaya başladı :))



Bunlarda eskilerin deyimiyle takavite ayırdığım kovanlar.Allah ın izniyle ileride dolacaklar...Temizlikleri yapıldı ve hazırlar...





Yağmur öncesi arılar....Uçsakmı hayırlı olur uçmasakmı diyorlar heralde...








Boş durmak olurmu ?Geçen yıl tadına doyamadığımız bahçemizi ancak yeni ekebiliyorum.Ama geçte sayılmaz burası Eskişehir bozkırı her an her şey olabilir...


Tabi kazanda boş durmuyor.Geçen yıldan kalan petekleri eritip dönüşüme hazırlamakta fayda var....

1 yorum:

taskın dedi ki...

selamlar
hocam yani dıaşrdan alınan ana arılar kalitesizmiydi
mantık doğrudur kendiniz üretin en iyisi
başarıalr