26 Haziran 2011 Pazar

OĞUL ALMA ZAMANI



Benim için önemli olan başkasının alamadığı ve benim aldığım oğuldur diyerek söze başlamak istiyorum.Havaların ısınmasıyla bakılamayan arılar oğul vermeye başladı.Bende hisseme düşenleri topladım.Bahçemdeki ıhlamur ağacına konan oğul yaklaşık üç çerçeve.Belki küçük diyebilirsiniz ama benim için oldukça büyük :))




Buda bahçemdeki ayçiçeğine yorgun konan oğul.Çiçek yere kapanmış nerdeyse....





Buda iğde ağacından aldığım oğul.Küçük ama birleştirince büyük olacak....




Tabi bu sırada boşmu duruyoruz?Hayır.Hemen bir traktör bulup bahçeyi yabancı otlara karşı sürüyoruz ve tertemiz oluyor.Aynı zamanda başka oğul gelirmi diye gözlerimizi dört açıyoruz....



Herkese kolaylıklar diliyorum...

2 yorum:

TUYSAL dedi ki...

Yeni oğullarınız hayırlı olsun. Üç çerçevelik oğul fena sayılmaz.
Selamlar.

Tasarımjewellery dedi ki...

Hayat bu olsa gerek kolay gelsin biz istanbulda trafikle uğraşalım...