16 Kasım 2011 Çarşamba

KIŞ BASTIRDI

Sabah saatlerinde dün akşam başlıyan kar yağışı hafiften yerleri tutmuş.Benim kovanları kardan ve yağmurdan az etkilenmemeleri için her yıl yaptığım muhafaza işlemi daha yapılmadı...Bahçede sona kalan kelem ve pırasalar...



İlk işim çatgı kaplamada kullanılam zivtli kağıdı kovanların üstüne sardım.Geçen yıl iyi sonuç vermişti.İnşallah bu yılda sorun olmaz...



Tabi yetmeyen kovanlarada zivtli kağıt yerfine naylon kaplama yaptım....






Allah utandırmasın...


Bu arkadaşlarda kola doldurduğum şişelerden kurtulamayan sarıca arılar.Sadece bir şişeden çıkan miktar.Kovan başına birer şişe koyup haftada bir değiştirmiştim.Bu yılın belalıları bunlar...Tüm arıcılara kolaylıklar diliyorum...

1 yorum:

Taşkın ÖZŞAHİN dedi ki...

hocam
yaptığınzı uygulama yerinde olmuştur
kavanlarınız yağmurdan çürümeden kurtulacaktır
kovandada yeterli bal varsa
aralık ayından sonra hiç bir şey verilmezse
arıyı kışın uyarmazsak
arılar ölmeden kışı çıkabilecektir
başarılar kolay gelsin